Elektroninės sąskaitos

 

LESTO kviečia Jus atsisakyti popierinių sąskaitų už elektros energiją ir perkelti jų valdymą į elektroninę erdvę. Šia iniciatyva Jūs išreikšite savo atsakingą požiūrį į aplinkos tausojimą!

Užsisakykite elektronines sąskaitas už suvartotą elektros energiją, nes tai ne tik ekologiška, bet ir efektyvu. Elektroninės sąskaitos – paprasta, patogu ir ekologiška!

Kodėl verta užsisakyti elektronines sąskaitas?

  • Elektronines sąskaitas už suvartotą elektros energiją galėsite apmokėti greitai ir patogiai – prie Jūsų banko interneto sistemos prisijungdami tiesiai iš savitarnos svetainės „Mano elektra“.
  • Įmonės elektronines sąskaitas už suvartotą elektros energiją galėsite peržiūrėti ir išvykę iš biuro ar šalies, tereikės Jums patogiu laiku prisijungti prie savitarnos svetainės „Mano elektra“.
  • Elektroninės sąskaitos Jus pasieks greičiau nei įprastos, siunčiamos paštu. Apie naujas sąskaitas sužinosite iš karto – kiekvieną mėnesį nurodytu įmonės el. pašto adresu bus siunčiami pranešimai apie suformuotą sąskaitos dokumentą.
  • Elektroninės sąskaitos, pateikiamos Jūsų įmonei savitarnos svetainėje „Mano elektra“, čia bus saugomos iki 36 mėnesių. Elektronines sąskaitas visada galėsite išsisaugoti ir įmonės kompiuterio archyvuose.
  • Galėsite sumažinti dokumentų archyvavimo išlaidas – Jums nebereikės spausdinti ir kaupti popierinių sąskaitų.
  • Pasirinkę elektronines sąskaitas nebegausite popierinių – taip prisidėsite prie efektyvaus gamtos išteklių naudojimo.

 

Kaip užsisakyti elektronines sąskaitas?

  • Pirmas žingsnis. Prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano elektra“.
  • Antras žingsnis. Meniu skiltyje „Nustatymai“ pasirinkite punktą „Sąskaitų valdymas“ ir pele pažymėkite parinktį „Elektroninės sąskaitos“.

 

Nepamirškite įvesti el. pašto adresų, kuriais pageidaujate gauti pranešimus apie suformuotas elektronines sąskaitas!

Kiek elektros energijos suvartojate namie?