Elektroninės sąskaitos

 

LESTO kviečia Jus atsisakyti popierinių sąskaitų už elektros energiją ir perkelti jų valdymą į elektroninę erdvę. Šia iniciatyva Jūs išreikšite savo atsakingą požiūrį į aplinkos tausojimą!

Užsisakykite elektronines sąskaitas už suvartotą elektros energiją, nes tai ne tik ekologiška, bet ir efektyvu. Elektroninės sąskaitos – paprasta, patogu ir ekologiška!

Kodėl verta užsisakyti elektronines sąskaitas?

  • Elektronines sąskaitas už suvartotą elektros energiją galėsite apmokėti greitai ir patogiai – prie Jūsų banko interneto sistemos prisijungdami tiesiai iš savitarnos svetainės „Mano elektra“.
  • Įmonės elektronines sąskaitas už suvartotą elektros energiją galėsite peržiūrėti ir išvykę iš biuro ar šalies, tereikės Jums patogiu laiku prisijungti prie savitarnos svetainės „Mano elektra“.
  • Elektroninės sąskaitos Jus pasieks greičiau nei įprastos, siunčiamos paštu. Apie naujas sąskaitas sužinosite iš karto – kiekvieną mėnesį nurodytu įmonės el. pašto adresu bus siunčiami pranešimai apie suformuotą sąskaitos dokumentą.
  • Elektroninės sąskaitos, pateikiamos Jūsų įmonei savitarnos svetainėje „Mano elektra“, čia bus saugomos iki 36 mėnesių. Elektronines sąskaitas visada galėsite išsisaugoti ir įmonės kompiuterio archyvuose.
  • Galėsite sumažinti dokumentų archyvavimo išlaidas – Jums nebereikės spausdinti ir kaupti popierinių sąskaitų.
  • Pasirinkę elektronines sąskaitas nebegausite popierinių – taip prisidėsite prie efektyvaus gamtos išteklių naudojimo.

 

Kaip užsisakyti elektronines sąskaitas?

  • Pirmas žingsnis. Prisijunkite prie savitarnos svetainės „Mano elektra“.
  • Antras žingsnis. Meniu skiltyje „Nustatymai“ pasirinkite punktą „Sąskaitų valdymas“ ir pele pažymėkite parinktį „Elektroninės sąskaitos“.

 

Nepamirškite įvesti el. pašto adresų, kuriais pageidaujate gauti pranešimus apie suformuotas elektronines sąskaitas!

  • Prisijungimas
  • Paraiškos ir prašymai