Telefonas 1802

 

Kainos skambinant į trumpąjį klientų aptarnavimo numerį 1802:

  • iš fiksuotojo ryšio telefono (TEO tinkle) – 0,27 Lt/min., sujungimo mokestis – 0,14 Lt.,
  • iš mobiliojo ryšio telefono – pagal skambinančiojo turimo plano galiojančius tarifus.

Paskambinę klientų aptarnavimo telefonu 1802, galite:

  • Gauti informaciją aktualiais elektros tiekimo klausimais, susijusiais su:
    • sutarčių sudarymu,
    • taikomais elektros energijos tarifais bei tarifų planais,
    • patogiausiais atsiskaitymo už suteiktas paslaugas būdais,
    • elektros energijos skaitikliais,
    • prisijungimu prie elektros tinklo ir pan.
  • Registruoti elektros gedimus, gauti išsamią informaciją apie elektros tiekimo sutrikimus*
  • Užsisakyti atsiskaitymo knygelę, kurią nemokamai atsiųsime paštu Jūsų nurodytu adresu
  • Pranešti apie laikiną elektros nevartojimą 
  • Atnaujinti kontaktinius duomenis. Tuomet galėsite gauti pranešimus apie planuojamus elektros atjungimus dėl vykdomų remonto darbų, elektros kainų pasikeitimus, teikiamas paslaugas

Telefono numeris, skambinant iš užsienio +370 61121802.

*Siekdami greičiau nustatyti tinklo gedimo vietą ir atstatyti elektros tiekimą, klientų prašome pasakyti  vartotojo kodą, kuris yra nurodytas klientų atsiskaitymų knygelėse.

Pranešimai apie pastebėtą elektros įrenginių plėšimą ar sugadinimo požymius, nelegalaus elektros vartojimo atvejus bei neteisėto prisijungimo prie elektros tinklo faktus taip pat priimami visą parą  LESTO klientų aptarnavimo telefonu 1802 arba pasitikėjimo telefonu (8-5) 2552555, taip pat ir bendruoju pagalbos telefonu 112.

  • Prisijungimas
  • Paraiškos ir prašymai